nedeľa 13. januára 2013

Sebavedomie č. 1 :)

Ahojte dievčatá,

posledný čas mám problém so sebavedomím, čo sa aktuálne snažím zmeniť. :)
Toto je môj prvý krok. Spíšem si veci, čo mám na sebe rada.
Prvá z nich sú moje oči. Pričom skoro celý môj dosavadný život som
bola smutná, že nemám modré oči, lebo to je moja obľúbená kombinácia. :)
Modré oči a hnedé vlasy. Ale ja mám hnedé a hnedé.

Tak som si dnes našla niekoľko známych žien, ktoré sú krásne aj
s hnedými očami a hnedými vlasmi. :) Aspoň mne sa páčia - a keď sa mi
môžu páčiť, tak sa sebe môžem páčiť aj ja! :)

Kristin Davis 
Hnedé oči, hnedé vlasy a podľa mňa je krásna. Podľa mena ju možno
nepoznáte, ale Charlotte zo Sexu v meste vám možno čosi hovorí. :) 


Tamara Heribanová
Táto slovenská okaňa má tiež krásne oči. :) 
A to je zo slovenska! :D



Jessica Alba
Moja - výzorovo - obľúbená herečka... A má prekrásne 
čokoládové oči, skoro ako moje :P


Jennifer Love Hewitt
Síce nepatrí medzi moje obľúbené herečky, myslím,
 že do kategórie pekné s hnedými vlasmi a očmi
rozhodne patrí aj ona. :)


Rozhodla som sa vám sem dnes dať aj moju fotku.
Je vo zvyšku článku. :) Pôvodne som ju tám ani moc neplánovala
dať, ale tak čo, hanbiť sa snáď netreba. :) 
Bohvieaká kvalita to nie je, je to z webky notebooku. :) 



Toto som ja. Síce mi tam krásne vidno
moje odstávajúce uši a hento tamto a bohviečo
všetko, ale sú tam moje hnedé oči,
ktoré sa mi na mne páčia.
Musím byť sebavedomá! :D

Napadá vám ešte niekto s peknými
hnedými očami a hnedými vlasmi? :)
Rada sem niekoho pridám. :)


Zajtra plánujem pridať článoček
o stravovaní, alebo pohybe?
Ešte neviem. Nechajte sa prekvapiť.

Mayi :)





7 komentárov:

  1. "surová strava" co tím myslíš? :) ale takový koláč - to zní dobře!
    a k článku: sebevědomí je důležité, myslím že máš být proč sebevědomá :) při nejmenším vypadáš moc sympaticky, na zítřejší článek se těším ať už to bude o pohybu nebo o stravě :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Problém so sebavedomím? Hm.. to mi je dôverne známe :) Držím ti palce, nech sa ti to čím skôr podarí zmeniť a ty sa začneš mať rada taká aká si, pretože to je, myslím, kľúčom k zdravému sebavedomiu. :-) Veľa šťastia!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sebavedomie je dôležité a keď je človek sám spokojný so sebou, páči sa aj druhým :) Podľa fotky súdim že si kočka :) mimochodom, tiež mám hnedé oči a vlasy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dekuji mockrát. Tobě též držím palečky, aby ti vycházelo vše tak, jak si přeješ :)*...drž se, kočko

    OdpovedaťOdstrániť
  5. moc pekny prispevok a dufam, ze ti taket vypisovanie tvojich kladov pomoze :)
    Ja ti pridam este jednu vyhodu hnedych oci a to, ze sa k nim hodi straaasne vela tienov :) ja sa rada malujem a to je veru velka vyhoda:)
    Inak ak mas rada pekne pyzamka dnes je u mna na blogu par peknych typov:)
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/01/co-mam-rada.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásky :) jsem pyšná že jsem taky tmavší :D oči i vlasy.. i pleť :D jako blond bych vypadala vááážně blbě :D

    OdpovedaťOdstrániť