nedeľa 6. januára 2013

Začínam!

Dnes som sa rozhodla, založiť si nový blog. Už som raz mala blog, vďaka ktorému som
chcela schunúť a aj sa mi to vcelku darilo. Bohužiaľ, šla som sama proti sebe a niektoré
stravovacie návyky, ktoré som tam mala, neboli celkom ok. :)

Teraz som tu znovu, ale tentokrát môj primárny cieľ nie je zhodiť nejaké kilá,
ale chcem jesť zdravšie, viac sa hýbať, venovať sa aj duševnému zdraviu,
popri tom samozrejme nezanedbávať školské povinnosti a v konečnom
dôsledku byť zdravšia a šťastnejšia. :)

Tak mi držte palce! :) Dnes večer sa mi snáď ešte podarí vám sem napísať zoznam
mojich krátkodobejších cieľov, pomocou ktorých sa snáď pomaly dostanem ku tým
dlhodobejším.


4 komentáre:

  1. tak vítej! :)
    zdravý styl je mnohem lepší než hubnutí, vše si osvojíš a bude ti to moc a moc vyhovovat! :)
    těším se na tvé články :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a koukám, že i ty jsi milovník čaje? :) který máš nejradši? :)

      Odstrániť
    2. u mě vedou zelené, bílé a všemožné bylinkové :)
      čaj s mlékem ani žádný jiný mléčný jsem ještě nezkoušela :D

      Odstrániť
  2. Držím pěsti, ať se daří! :))

    OdpovedaťOdstrániť