nedeľa 6. januára 2013

Tak teda tie moje ciele

Ako som sľúbila, napíšem vám dneska moje najrozličnejšie ciele,
ktoré súvisia so zdravou výživou a celkovo so životom :)
Ak si myslíte, že niekčo je tam výrazne navyše - napríklad,
že niektorý cieľ neprispieva ku zdravej životospráve, ale práve
naopak, tak dajte vedieť. :) Rovnako, ak by sa vám zdalo, že mi tam
čosi podstatné chýba. Tu sú tie, ktoré napadli mne:


Tie dlhodobejšie

  1. Vypiť denne aspoň 2,5-2,8 litra vody. To je vraj primerané
    k mojej váhe...
  2. Denne aspoň 3 porcie zeleniny a 2 ovocia
  3. Každý deň nejaký pohyb - cvičenia na jadro, Pozdrav slnku,
    Jillian Michaels, Cassie, alebo niečo. :) 
  4. Sladké mi robí dosť problém vynechať úplne, tak čo takto
    na začiatok - skúsiť si ho dopriavať len do 12:00
  5. Naučiť sa na pravidelný režim - vstávať a zaspávať denne
    v podobnom/rovnakom čase.
  6. Večer pred spaním, si zrovnať myšlienky.
  7. Vždy si dať večer cviky na flexibilitu.
  8. Nejesť biele pečivo.
  9. Nehádať sa (tak moc) s rodičmi O:-)
  10. Usmievať saaa :)



A tie krátkodobé - na budúci týždeň 7.-13.1.


  1. Upratať si izbu :D Klišé, ja viem, ale je tu fakt binec.
  2. Ísť budúci týždeň na všetky 3 tréningy. Fakt.
  3. Dokončiť tento týždeň tú mimoškolskú "úlohu".
  4. Naučiť sa na skúšku 10.1. tak, aby som mala Áčko.
  5. 13.1. a 14.1. Ísť do kina, ale samozrejme, iba ak dovtedy
    splním bod 4 z krátkodobých cieľov.
  6. Aspoň začať robiť na školských prácach!! (Lebo to nestihnem)
  7. Nevážiť sa denne, ale max týždenne. Váha nie je to podstatné.
  8. Tento týždeň nezjesť žiadnu čokoládový tyčinku, ani bonbóny.
  9. Dať nejaké vlastné fotky na blog. Nemusím byť na nich ja,
    ak sa budem až tak hanbiť, ale aspoň môj život, okolie, jedlo
    a tak :) 

Uf no, hádam už stačí. Som zvedavá, čo sa mi tak podarí za ten týždeň
a či budem spĺňať pekne aj tie dlhodobejšie. Na dnes končím - moj prvý deň
na blogu (snáď úspešne) za mnou :)






2 komentáre:

  1. Co se týče tvých dlouhodobých cílů, k 1. bych se mohla bez debat podepsat. Právě teď probíhá tzv. první týden výzev, mrkni tady a zúčastni se. :)) http://mojetelo.blogspot.cz/2013/01/tydenni-spolecne-vyzvy-1-tyden-pitny.html?spref=fb

    Ještě k dobu 3., ono cvičit každý den také není úplně ideální. Zkus dát svému tělu prostor i na odpočinek. :))

    Jinak ti přeju spoustu úspěchů a hlavně, aby se ti podařílo těchto cílů dosáhnout!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne ciele, prajem veľa úspechov pri ich plnení! :) http://nekonecnacesta.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť