pondelok 7. januára 2013

Moj prvý deň

Dnes som to s tým pravidelným spánkom nejako nezvládla. :D Šla som spať asi o jednej a vstávala som okolo desiatej. Vzhľadom na to, že raňajky som mala až teraz, tak som si ich nechcela spraviť nejaké obrovské, však nech vládzem aj obed. :) Túto kombináciu som skúsila poprvýkrát a bolo to super!
A pri tom tak jednoduché...

Raňajky:


Dva (oprava nakoniec tri) grahamové toasty s maslom,
v rúre ohriankované + detská morčacia šunka + dve jabĺčka :) 


Desiata:

 o päť minút neskôr... :)


Obed:


Mrkvový krém s kajenským korením a smotanovým jogurtom.
Akože dozdovené vetvičkou rozmarínu, len ten chudák môj na parapete 
je už nejaký ten piatok dosť povädnutý, očakávam najhoršie 
(že už úplne uschne).
Táto mrkvová polievka bola dobrá, slaná aj s sladká, korenistá aj jemná.
Nezjedla som toho celú šálku, tá šálka je obrovská :) Zvyšok skonzumoval tato.


Ako druhé som mala pozostatky prosovej kaše s ovocím,
orieškami a javorovým sirupom. To, že bola zo včera jej nijak 
neublížilo a zmizla tak rýchlo, že som ju ani nestihla odfotiť. O:-)



Takéto oblaky som videla priamo od počítača... :) 
(ja mám strašne rada oblaky)

Keď som sa večer vrátila z tréningu, zjedla som 2 jogurty, banán a pol 
plechovky cícerovej/cízrnovej dobroty z jedného krásneho blogu.
Nakoniec som sa cítila dosť prejedene, ale nevyčítala som si nič,
lebo to boli všetko zdravé jedlá. :) Hurá!


Pohyb:



Ráno som si zacvičila 8 min abs workout, čo je asi moje
úplne najobľúbenejšie cvičenie podľa videa :D 
Na konci som si fakt brucho cítila a navyše ma boleli aj svaly
na krku (?) :D Čudné.

No a večer som bola na tréningu a tak sa fakt ukázalo,
že som dlho necvičila. Prakticky mesiac som sa skoro
ani nepohla. Predovšetkým to bolo vidno na kondičke
a na silových cvičeniach. Prekvapivo, moje "akrobatické"
výkony sa skoro ani nezhoršili, pri niektorých cvikoch 
by som povedala, že azda aj zlepšili, čo mi príde čudné. :)
Ale nesťažujem sa!


Pitie: 

Čo sa týka môjho pitného režimu, môj prvý deň bol celkom
úspešný, minimálne toho 2,5 litra som určite vypila :) 


Uf, nejako veľa som toho napísala a nafotila, snáď si to aj niekto 
celé prečíta. :) Pekný deň prajem! 

1 komentár:

  1. s pravidelným spánkem se jistě časem ztotožníš :)
    jídlo vypadá super, hlavně ten krém! a prosová kaše zní mňamkově :)

    OdpovedaťOdstrániť