utorok 8. januára 2013

Pokračujem ďalej - alebo deň druhý volá!

Ahojte dievčatá,
dnešok bude o dosť menej fotkový, ako včerajšok, ale to je možno aj fajn, však všetkého
veľa škodí. :P Dnes mám svalovicu na asi každom svale môjho tela, možno okrem prstov,
to aby som vám mohla napísať. :) Akurát sa snažím spraviť jednu tú mimoškolskú úlohu,
tak snáď sa mi s tým podarí niečo spraviť, už je načase! :)

Raňajky:




Na fotke to síce moc vábne nevyzerá, ale bolo to fakt
chutné a rýchle na prípravu a zdravé a sýte. :D 
Okrem toho som aj tak presvedčená o tom, že je to 
na fotke nevábne len preto, lebo môj mobil má fakt neskutočne
hlúpy foťák a zatiaľ nikdy nič neoftofil ostro.

Grahamové hrianky s maslom a červená kápia
plnená cottage cheesom.

Obed:

Keďže som zas raz vstala vcelku neskoro a raňajky boli
až okolo pol jedenástej - jedenástej, desiatu som tak nejako preskočila.
Na obedík som si skočila s maminkou do kaviarne Shtoor,
ktorú odporúčam všetkým obyvateľom a návštevníkom Bratislavy. :) 


Mala som šošovicovú polievku, ale tú som moc nestihla odfotiť,
bola fakt dobrá, taká nejaká rozmixovaná, podľa mňa aj s mrkvou,
ale ťažko povedať  :) Hlavne bola ale skvelo okorenená a dochutená.
Ku nej bol kúsok Shtoorovského domáceho celozrnného pečiva.

No a k tomu som si dala cappuccino. Ani zďaleka nepatrím medzi 
nejakých pravidelných kávičkárov, ale raz za čas... :) 
Rozhodli sme sa s mamkou, že zavedieme novú tradíciu a pôjdeme
vždy siedmeho v mesiaci do kaviarne, akurát, že včera nám to časovo
nevyšlo, tak sme šli aspoň dnes :) 

Olovrant:

Dnes mám evidentne šošovicový deň, lebo aj na olovrant som si
dala šošovicovú polievku, tentokrát doma spravenú.
Tú by som aj stihla odfotiť, ale nebolo na nej ani nič výnimočné a ani
vábne, len uvarená šošovica s korenín a mliekom (neviem prečo,
ale u nás doma dávame do šoš. polievky mlieko...)


Večera: 
Na večeru som malá obrovskú misu šalátu 
(veľká uhorka, biely jogurt, lahôdkové tofu).
Keď som ho dojedla, mala som pocit, že sa už ani nepohnem,
no napriek tomu som ešte zmlsla proteínovú tyčinku z DMka.
Tak ako skoro vždy, keď ja jem proteínovú tyčinku:
Prvý hlt si hovorím mmmm, táto je dobrá, konečne som našla
proteínovú tyčinku, ktorá mi chutí. No a pri poslednom hlte si hovorím 
prečo som to vôbec začala jesť, uff, to je taká čudná chuť. :D
čo už no, to tá reletivita.

No a ešte plánujem druhú večeru, acidko, keď sa vrátim z divadla. :)

1 komentár:

  1. Fotky vyzerajú skvele :) a jedálniček tiež, len ja som skôr na sladké raňajky :D A proteinové tyčinky z DM mi tiež nechutia, prídu mi dosť umelé a nikdy sa z toho ani trochu nenajem :D

    OdpovedaťOdstrániť