štvrtok 29. mája 2014

Návrat?



Viem, že blog som mala príliš krátko, pred tým, ako som sem prestala chodiť, aby sa dalo hovoriť
o návrate, ale povedzme... :)

Blíži sa leto a ja, ako skoro každá osoba ženského pohlavia, začínam trpko ľutovať vianočné pečivo, jarné nanuky, neuvážené pukance v kine a odhodlávam sa na návrat k zdravej strave. A kedy inokedy,
než teraz?

Aby som nezačínala prvým júnovým dňom, začínam dneškom. Zarátala by som si aj včerajšok,
ale že pukance a vifonka sú zdravá strava tu asi nepresvedčím nikoho... :) Nechýstám sa na nejakú diétu, žiaden Dukan, pre zmenu ani vegetariánstvo, ani ryžová, citrusová, javorovosirupová, či kapustová diéta, ako odporúčajú internetové dámske magazíny. Keď to má byť efektívne,
malo by to byť plus-mínus trvalo udržateľné. Nie? :) Takže:


PLÁN ZDRAVÉHO ŽIVOTA
(Snáď to neznie moc nabubralo :))

Celkovo:
  • Žiaden fastfood, kebab, pizza, čokoládové tyčinky, cukríky, lízatká, farebné nápoje
    chipsy, vifonky a pukance!
  • Dbať na príjem bielkovín a jesť menej sacharidov
  • Jesť oriešky, semienka a samozrejme aj iné zdravé tuky

Denne:

  • 2 litre tekutín, nerátať do toho kávu
  • Maximálne 2 kávy za deň
  • 3 kúsky ovocia a zeleniny
  • Raňajky, Obed, Večera - ak som medzito hladná, tak čosi malé

Týždenne:
  • Obmedziť biele pečivo ideálne na 0 ks za týždeň, maximálne 2 ks za týždeň
  • Pozor na bielú múku v cestovinách, koláčoch a pod.
  • 1-2x týždenne si môžem kľudne dať koláčik, či už doma pečený, alebo nájdený
    v nejakej kaviarni. Netreba si odopierať všetko :)
  • 1-2x týždenne horká čokoláda. Nie celá, samozrejme :) Väčšinou na viac ako jeden riadok naraz aj tak nemám chuť

Pohyb:
  • Budem sa snažiť každý 2. deň robiť 8 min Abs, drepy a plank
  • A skúsim sa znova namotať na Jillian Michaels 30 days shred :)

No, je toho veľa, tak snáď sa mi to nejako podarí. :) O progrese budem informovať!
Snáď tentokrát časteejšie ako raz za rok a pol :) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára